Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
- voor 10:00 uur besteld dezelfde dag verzonden (maandag t/m vrijdag)
- de officiële Nederlandse website
- verzendkosten: € 4,95 - gratis bij een bestelling vanaf € 35,-
Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Top 5
wat zijn de verzendkosten
Nederland: € 4,95 en gratis bij een bestelling vanaf € 35,-
Europa (alleen bestemmingen binnen EU)
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland en Europa verschillend. Bestellingen naar België en andere landen in de EU worden als pakket verzonden.
Nederland € 4,95
België € 6,95
Bestellingen met een bestemming buiten Nederland worden als pakket verzonden.
Europa (alleen bestemmingen binnen EU)
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland en Europa verschillend. Bestellingen naar België en andere landen in de EU worden als pakket verzonden.
Nederland € 4,95
België € 6,95
Bestellingen met een bestemming buiten Nederland worden als pakket verzonden.
kan ik mijn bestelling terugsturen?
Controleer direct na ontvangst of de bestelling onbeschadigd en compleet is. Als dit niet zo is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u niet tevreden bent over een product kunt u het terugsturen. Hiermee maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Bangoberry.nl
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Bangoberry.nl
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen op maandag t/m vrijdag vóór 10:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
u hebt een klacht
Voor vragen kunt u contact opnemen met Bangoberry.nl. Wij helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Bangoberry.nl.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Bangoberry.nl
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Bangoberry.nl.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Bangoberry.nl
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt meestal binnen een werkdag bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Bangoberry.nl opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Bangoberry.nl opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
Bestellingen
hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Bangoberry.nl, gaat in 3 makkelijke stappen.
Stap 1: Winkelen
Klik bij het gewenste aantal op "In winkelwagen", pas zo nodig eerst het aantal aan.
Stap 2: Winkelwagen
In de winkelwagen kunt u het gewenste aantal artikelen aanpassen. Klik hierna op winkelwagen bijwerken. In de winkelwagen kunt u ook artikelen verwijderen. Als u klaar bent met winkelen klikt u op volgende.
Stap 3: Bestelpagina
Alle gegevens die nodig zijn voor het verwerken van uw bestelling, vult u in op 1 overzichtelijke pagina.
1 Factuuradres en verzendadres
Als u een account heeft, kunt u inloggen waarna het factuur- en verzendadres automatisch in de daarvoor bedoelde velden verschijnen.
Als u nog geen account heeft, kunt u uw factuuradres in de daarvoor bedoelde velden invullen en aangeven of dit ook het verzendadres is.
Op deze pagina kunt u een account aanmaken. Hiervoor kunt u een wachtwoord invullen. Door het maken van een account kunt u bij de volgende bestelling(en) het betaalproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, en uw bestellingen volgen.
2. Verzending
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de bestelling geleverd wordt. Hier komen de verzendkosten te staan.
3. Betaling
Selecteer de gewenste betaalmethode
4. Controleer uw bestelling
Controleer de gegevens van uw bestelling. U kunt alle gegevens nog aanpassen. De inhoud van uw winkelwagen kunt u aanpassen door weer naar de winkelwagen te gaan, de gegevens van de bestelpagina blijven dan bewaard.
Bestelling bevestigen: Maak uw bestelling definitief door, na het controleren van de bestelling, op kopen te klikken.
Bij betaling met iDEAL, Creditcard, Bancontact/Mistercash, of PayPal gaat u door naar de betaalpagina die erbij hoort.
U ontvangt hierna een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.
Stap 1: Winkelen
Klik bij het gewenste aantal op "In winkelwagen", pas zo nodig eerst het aantal aan.
Stap 2: Winkelwagen
In de winkelwagen kunt u het gewenste aantal artikelen aanpassen. Klik hierna op winkelwagen bijwerken. In de winkelwagen kunt u ook artikelen verwijderen. Als u klaar bent met winkelen klikt u op volgende.
Stap 3: Bestelpagina
Alle gegevens die nodig zijn voor het verwerken van uw bestelling, vult u in op 1 overzichtelijke pagina.
1 Factuuradres en verzendadres
Als u een account heeft, kunt u inloggen waarna het factuur- en verzendadres automatisch in de daarvoor bedoelde velden verschijnen.
Als u nog geen account heeft, kunt u uw factuuradres in de daarvoor bedoelde velden invullen en aangeven of dit ook het verzendadres is.
Op deze pagina kunt u een account aanmaken. Hiervoor kunt u een wachtwoord invullen. Door het maken van een account kunt u bij de volgende bestelling(en) het betaalproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, en uw bestellingen volgen.
2. Verzending
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de bestelling geleverd wordt. Hier komen de verzendkosten te staan.
3. Betaling
Selecteer de gewenste betaalmethode
4. Controleer uw bestelling
Controleer de gegevens van uw bestelling. U kunt alle gegevens nog aanpassen. De inhoud van uw winkelwagen kunt u aanpassen door weer naar de winkelwagen te gaan, de gegevens van de bestelpagina blijven dan bewaard.
Bestelling bevestigen: Maak uw bestelling definitief door, na het controleren van de bestelling, op kopen te klikken.
Bij betaling met iDEAL, Creditcard, Bancontact/Mistercash, of PayPal gaat u door naar de betaalpagina die erbij hoort.
U ontvangt hierna een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.
wat is de status van mijn bestelling?
U ontvangt een e-mail als de bestelling verzonden is. Als u een account heeft, kunt u de status van uw bestelling op ieder moment controleren. Dit doet u door op mijn account bovenaan de site te klikken. Daar vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status, de door u bestelde producten, en het totaalbedrag van uw bestelling te zien zijn.
zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
verzending
wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen op maandag t/m vrijdag vóór 10:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Let op: bij grote drukte wijken wij van het bovenstaande af.
Het actuele verzendmoment kunt u altijd bovenaan elke pagina, het winkelwagentje, alle productpagina's, de kassapagina en deze pagina vinden.
Indien we afwijken van onze normale verzendmoment wordt dit ook in de bestelbevestiging aangegeven.
Voor verzending van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. Wanneer u uw bestelling ontvangt hangt af van het land waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben. DHL bezorgt uw bestelling in 95% van de gevallen binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
Wij sturen u een e-mail als uw bestelling verzonden is.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Let op: bij grote drukte wijken wij van het bovenstaande af.
Het actuele verzendmoment kunt u altijd bovenaan elke pagina, het winkelwagentje, alle productpagina's, de kassapagina en deze pagina vinden.
Indien we afwijken van onze normale verzendmoment wordt dit ook in de bestelbevestiging aangegeven.
Voor verzending van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. Wanneer u uw bestelling ontvangt hangt af van het land waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben. DHL bezorgt uw bestelling in 95% van de gevallen binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
Wij sturen u een e-mail als uw bestelling verzonden is.
hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden alle producten van uw bestelling, indien mogelijk, in één pakket. Het kan voorkomen dat u niet alle producten van uw bestelling in één pakket toegezonden krijgt. In dat geval berekenen we u slechts eenmaal de kosten voor verzending: voor een eventuele nalevering worden u geen verzendkosten in rekening gebracht.
Voor bezorging van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. DHL bezorgt uw bestelling binnen Nederland meestal binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
De meeste kleine bestellingen (tot ongeveer € 40,-) die door de brievenbus passen worden als brievenbus post verstuurd. Hiervoor ontvangt u geen track-en-trace code. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland wordt verzonden, wordt de bestelling als pakket verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track-en-trace code. Als u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen het pakket op uw adres te bezorgen. Daarna kunt u het pakket nog een week afhalen op een afhaalpunt.
Voor bezorging van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. DHL bezorgt uw bestelling binnen Nederland meestal binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
De meeste kleine bestellingen (tot ongeveer € 40,-) die door de brievenbus passen worden als brievenbus post verstuurd. Hiervoor ontvangt u geen track-en-trace code. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland wordt verzonden, wordt de bestelling als pakket verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track-en-trace code. Als u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen het pakket op uw adres te bezorgen. Daarna kunt u het pakket nog een week afhalen op een afhaalpunt.
ontvang ik een track en trace code?
Als uw bestelling door de brievenbus past wordt deze als brievenbus post verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track en trace code. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland wordt verzonden, wordt de bestelling als pakket verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track-en-trace code. Als u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen het pakket op uw adres te bezorgen. Daarna kunt u het pakket nog een week afhalen op een afhaalpunt.
retouren
kan ik mijn bestelling terugsturen?
Controleer direct na ontvangst of de bestelling onbeschadigd en compleet is. Als dit niet zo is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u niet tevreden bent over een product kunt u het terugsturen. Hiermee maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Bangoberry.nl
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
--------------------------------------------------
Voor uw bestellingen bij Bangoberry.nl geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag nadat u de bestelling in uw bezit hebt. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen.
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of uw bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Bent u niet tevreden over een artikel, dan kunt u het retourneren. Indien u een artikel terugstuurt maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Indien u via PostNL retourneert kost het retourneren van een bestelling u maximaal € 7,00. Voor een schatting van de verzendkosten vanuit het buitenland verwijzen wij graag naar de website van uw postbedrijf.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen.
Dit geldt ook voor onderstaande producten die een aanzienlijke waardevermindering kunnen hebben:
bouwpakketten die (deels) in elkaar zijn gezet.
producten (bijvoorbeeld locomotieven) waarvan de verzegeling van de doorzichtige verpakking verbroken is
Retouradres
Stuur de artikel(en) terug vergezeld van (een kopie van) de factuur, of een afgedrukte bestelbevestiging in een gefrankeerde deugdelijke verpakking. Op de achterzijde van de factuur of bestelbevestiging kunt u eventueel de reden van retour invullen en stuur de artikel(en) naar:
Bangoberry.nl
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Bangoberry.nl
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
--------------------------------------------------
Voor uw bestellingen bij Bangoberry.nl geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag nadat u de bestelling in uw bezit hebt. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen.
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of uw bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Bent u niet tevreden over een artikel, dan kunt u het retourneren. Indien u een artikel terugstuurt maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Indien u via PostNL retourneert kost het retourneren van een bestelling u maximaal € 7,00. Voor een schatting van de verzendkosten vanuit het buitenland verwijzen wij graag naar de website van uw postbedrijf.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen.
Dit geldt ook voor onderstaande producten die een aanzienlijke waardevermindering kunnen hebben:
bouwpakketten die (deels) in elkaar zijn gezet.
producten (bijvoorbeeld locomotieven) waarvan de verzegeling van de doorzichtige verpakking verbroken is
Retouradres
Stuur de artikel(en) terug vergezeld van (een kopie van) de factuur, of een afgedrukte bestelbevestiging in een gefrankeerde deugdelijke verpakking. Op de achterzijde van de factuur of bestelbevestiging kunt u eventueel de reden van retour invullen en stuur de artikel(en) naar:
Bangoberry.nl
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
betaling
welke betaalmogelijkheden heb ik
U kunt betalen met iDeal, creditcard, Bancontact en op rekening.
Dit laatste geldt alleen voor consumenten in Nederland en wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.
Dit laatste geldt alleen voor consumenten in Nederland en wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.
uw gegevens
ik ben mijn wachtwoord vergeten
Op het inlogscherm kunt u klikken op wachtwoord vergeten? Als u hierop klikt wordt u gevraagd om uw e-mailadres in te vullen. Binnen een paar minuten krijgt een u een e-mail met daarin een link voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Hieronder nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips gelden voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn.
1. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
2. Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
3. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
4. Gebruik nooit al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals (achter)naam of geboortedata.
Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Hieronder nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips gelden voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn.
1. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
2. Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
3. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
4. Gebruik nooit al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals (achter)naam of geboortedata.
waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Door naar Uw klantgegevens te gaan kunt u, als u een account heeft, uw gegevens zoals uw naam, e-mail adres, en bezorg- en factuuradres wijzigen.
klachten
u hebt een klacht
Voor vragen kunt u contact opnemen met Bangoberry.nl Wij helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Bangoberry.nl
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Bangoberry.nl
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Bangoberry.nl
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Bangoberry.nl
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
garantie
Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging of terugbetaling.
bezorging
wanneer wordt mijn bestelling bezorgd
Uw bestelling wordt meestal binnen een werkdag bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Bangoberry.nl opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Bangoberry.nl opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.